Marek Botek
„Manažerská komunikace“
Úvod

1.Komunikace jako nástroj řízení

2.Komunikační proces

3.Osobnostní předpoklady k úspěšné komunikaci

4.Firemní prezentace - příprava podkladů

5.Firemní prezentace - vystoupení na veřejnosti

6. Zvládání stresu z veřejného vystoupení

7.Intraorganizační komunikace

8.Řízení porad a firemních akcí

9.Komunikace v kreativním rozhodování

10.Řešení pracovních konfliktů

11.Tréninkové programy

12.Interorganizační komunikace

13.Vyjednávání

14.Konstruktivní a destruktivní formy dyadické komunikace

Použité zdroje


Komunikace je jednou z tzv. soft dovedností, které jsou nezbytné pro úspěšný výkon manažerské práce. Absolventi technických vysokých škol jsou podle názorů personálních manažerů v těchto dovednostech poněkud slabší. Přitom komunikace je nezbytná nejenom pro manažery, nevyhne se ji nikdo ze zaměstnanců a dokonce ani samostatně podnikající živnostníci bez zaměstnanců.

Mnozí mají to štěstí, že umění komunikovat zvládají intuitivně, někteří si myslí, že učit se lépe komunikovat je zbytečné a pro vás ostatní je tento předmět. Snad se nám společně povede získat z něj co nejvíce.


© Marek Botek, 2007
ISBN 978-80-7080-657-9

vydala
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

Vydavatelství VŠCHT Praha
Technická 5, 166 28 Praha 6
tel.: (+420) 220 443 071
http://vydavatelstvi.vscht.cz/
vydavatelstvi@vscht.cz